onsdag 24. juni 2009

MAKE-OVER

Med litt hjelp fra mannen har jeg fått ny bakgrunn, og fått frisket opp siden min litt. Det som mangler nå er å få små bilder ved alle navnene på blogger jeg følger. Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det?

Sitter og hekler at det fine garnet jeg viste for noen dager siden. Blir fint tilslutt tror jeg, men......nå er det vel egentlig natt ;) Har ofte litt problemer med å skjønne det jeg........har så mye jeg ville gjort når roen senker seg i huset. Er vel kanskje flere som har det sånn??

2 kommentarer:

  1. God morgen =0)
    Hvis du går inn på utforming, og velger rediger på den gadgeten som heter Ta også en titt innom, kommer du inn i et lite vindu som heter konfigurer bloggliste, og DEEEEER velger du miniatyrbilde av det nyeste elementet =0)
    Lykke til!!
    Kanksje jeg kommer innom døkk en tur i morra......
    Ha en strålende dag!!!
    KLÆM!

    SvarSlett
  2. Hei der i Elverum!
    Nå tror jeg snart jeg må få låne den der mannen din litt, sia di har jo blitt kjempefin!!
    Stor trønderklæm

    SvarSlett