tirsdag 30. juni 2009

FERIE....PAKKING......PRIORITERING








Litt av hvert som skal være med i bagasjen når man skal på 3 ukers ferie......men trenger vi egentlig så mye klær i sommervarmen?? Nei da, med vaskemaskin trenger man ikke mange skift......og vips, sto jeg der med en helt tom koffert til rådighet :-))

Pakket med meg både kort-utstyr og garn. Kort har det blitt lite av, men jeg er ferdig med de 24 lappene som skal bli et pledd. Da trådene er festet, og montering og kanting er ferdig, skal dere få se resultatet...

2 kommentarer:

  1. God ferie =0)
    Gleder meg til å se pleddet ferdig!!

    Da du skal lage direktelink, går du selvfølgelig inn på nytt innlegg. da du har skrevet det du vil skal være linken, går du inn på den aktuelle sida og kopierer url adressa, dvs den adressa som står øverst på skjermen din da du er inne på sida, så går du tilbake på innlegget ditt og markerer (hold musetasten inne og dra bortover) det som skal være linken og så trykker på den grønne saken med "briller" som er på samme linja som der du velger da du skal legge inn bilder i innlegget ditt. Er du med?
    Da du trykker på den knappen kommer det et pop opp vindu hvor det bare er å lime inn det du kopierte i stad =0)
    (fjern det som evt måtte stå av http osv i det vinduet før du limer inn, for du har alt du trenger i det du kopierte.
    Ta på forhåndsvisning så ser du om det ble noe av.
    Herregud, skjønte du noe av dette hell?
    Lykke til da!!!

    SvarSlett
  2. Heklerutene ser kjempefine ut, gleder meg til å se det ferdige resultatet. Her skal jeg begynne å hekle på noe babyjenteaktig, Tonje fikk ei lite tuppe forrige mandag:-)
    Trønderklæm sendt!

    SvarSlett