torsdag 11. juni 2009

GARN ER TOPP :))










Oppdaget plutselig at Garnstudio hadde -40% på bl.a. Eskimo garn i mai..... Da begynte jo kverna og jobbe.......og jammen fant jeg flere prosjekter å gjøre utover. Det ble mange velfylte poser, så får vi se hvordan det går utover :) Her i godstolen, som jeg fikk til jul, kan det bli mange koselige stunder.




Det første prosjektet jeg har begynt med er et teppe til en liten gutt vi skal bli kjent med i august...så med mitt tempo, er det bare å sette igang. Dette er fargene jeg skal bruke. Kjempefine synes jeg. Har aldri heklet før heller, så det skal også læres........her er første rute. Resultatet kommer etterhvert...

1 kommentar:

  1. :O)fine farger , syns jeg har sett no lignende... Du er flink , venter på resultatet!!! Håper du er godt igang ... Ha ei god og varm helg!!!!Vi skal visst få det neste uke......................................................................

    SvarSlett