onsdag 17. juni 2009

KOMMENTARER.....

Nå har jeg hatt bloggen min en måneds til og hatt, pr nå 342 besøk på siden min.......og det er jo kjempe hyggelig. Men bare 18 av dem har lagt igjen en kommentarer....er jo så koselig og oppmuntrende med et lite "hei" :). Prøver selv å legge igjen en kommentar når jeg besøker sider....skal skjerpe meg, så jeg kan si ALLTID neste gang :)

Nå håper vi på sol og sommer over hele landet.

Og et spørsmål fra en nybegynner; når jeg vil gi et svar på en kommentar som kommer inn. Skal jeg da legge inn en ny kommentar selv, eller får ikke mottakeren den da inn hos seg?? Hvordan gjør jeg dette? Har jo selv fått tilbakemeldinger på min blogg på kommentarer jeg har lagt inn hos andre, så det går jo an.....

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommtar på bloggen min! Koselig blogg du har, jeg kommer nok tilbake!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så fine garn du har kjøpt deg.

    Jeg syns det er best å få svar på kommentarer man har lagt inn hos andre på sin egen blogg. Det er ikke så ofte jeg går tilbake på det innlegget jeg skrev kommentaren på og sjekker om jeg har fått svar. Det er iallefall min preferanse. :)

    Når du bytter mal på bloggen blir innleggene og profilen din beholdt, men andre "duppeditter" som du har lagt til bloggen blir slettet og må legges inn på nytt. Derfor er det viktig å ta en sikkerhetskopi, og evt. kopiere html-koder til telleren din f.eks. et annet sted slik at du bare kan klippe og lime den inn i den nye malen.

    Tusen takk for hilsen på min blogg forresten! Ønsker deg en fortsatt god kveld.

    SvarSlett