søndag 17. mai 2009

INVITASJONER


er morsomt å lage enten det er til konfirmasjon, bryllup eller et barneselskap. Her har ungene vært med og stemplet og limt. Det er ikke så mye som skal til før de er super-fornøyd med resultatet. Eldstemann skulle ha data-bursdag, så der brukte vi en cd som utgangspunkt for invitasjonen. Kult.....syntes han.

Det er jo høysesong for invitasjoner og bordkort i butikken om dagen også, sjekk ut http://skyttelen.blogspot.com/ og se om vi har noen gode tips der også















2 kommentarer:

  1. Det var noen gode ideer :=), fortsett med det :O)

    SvarSlett
  2. Velkommen velkommen til blogglandia =0)
    Gleder meg til å følge med i bloggen din og på ideene dine =0)
    Takk for koselige kommentarer hos meg, jeg syns jeg har finni meg sjæl mht til bloggpynt nå, du får skru på pc`n din da jeg kjem innom i butikken neste gang så skal jeg kurse deg så du får svettetokter =0D
    Og den som vil høre Fru Johnsen, ja den må faktisk komme på revy........ (kommer vel faktisk dvd etterhvert da, og spør du pent så får du ratt låne den ;0).........)
    KLÆM!!!!

    SvarSlett