onsdag 13. mai 2009

BUDAPEST







er en by det er verd å besøke. Jeg og 2 venninner har akkurat vært der på lang-weekend. Det var unormalt varmt der etter årstiden, mellom 25 og 30 grader om dagene. Så byen viste seg fra sin beste solside. Veldig grønt også. Vi nøt god og billig vin og mat. Masse fint å se rundt omkring i byen. Vi tok en sightseeing buss den første dagen, hvor vi kunne gå av og på som vi ville iløpet av dagen. Det ga oss en fin oversikt....anbefales. Det ble også et tradisjonsrikt bad med massasje....det gjorde ekstra godt. Har du tenkt deg dit.........god tur!!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Takk for koselig besøk (:
    Og gratulerer med ny blogg!
    Her blir det gøy å følge med.

    De saftdispenserne fant jeg bilde av på Potterybarns hjemmeside, så dessverre har jeg de ikke selv nei.. Men ønsker meg en sånn (:

    Du skrev at dere hadde tatt bilde av div bordpynt til butikken.. Hvilken butikk? Ligger bildene på nettet?
    Vil gjerne titte (:

    Ønsker deg en fin helg, for det er jo praktisk talt det nå (:
    Ikke sant?!
    Klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Takk for det. Ja, de dispenserne så råfine ut. Veldig fristende med inneholdet også...så både kaldt og friskt ut. Fant ingen forbindelse til noen norsk butikk, så den må kanskje bestilles fra USA.

    Er i hvertfall bilde av div pynt....ble liten plass til å dekke bord i år...hmmm..mye varer...?? Vi er 2 som eier en gave, interiør, kort/scrappeutstyr, klær, kaffe/te....butikk i Elverum som heter Skyttelen. Bloggen på butikken heter: http://skyttelen.blogspot.com

    SvarSlett