tirsdag 18. mai 2010

17. MAI




må være en fin dag å begynne og blogge igjen. Vært fraværende med både innlegg og kommentarer hos andre nå. Vet jo hvor koselig det er når andre sender kommentarer hos meg, så nå skal jeg gjøre en innsats igjen selv også :) Hus og hus og rydding og rydding og hus, har tatt all min tid de siste månedene, men nå begynner vi å se enden inne hvertfall.


17.mai ble feiret med tog, dugnad på skolen....skulle jo ikke det, men da 6 av 12 vakter ikke dukker opp ble det sånn, middag hos oss med besteforeldre og tilslutt russetog og is. Ble en fin dag for store og små (de må ikke se at jeg skriver det da ;) )
I og med at hvite duker fremdeles ligger nedpakket i en eller annen eske, ble det pairduk. Festremsen ble vårt søte innpakkingspapir fra Skyttelen. Ungene synes nok jeg var litt rar som skulle ha 17.mai blåser på bordet, men jeg bestemmer :))

1 kommentar:

  1. Der var du ja ;)) Bordet ble veldig fint det , papir kan brukes til så mangt :) Gleder meg at du er "tilbake "!!

    SvarSlett